Aktive prosjekter
Fafo-publikasjoner
Artikler og bokkapitler
Annen publisering
Fullførte prosjekter
Formålet med prosjektet er å samle systematisk kunnskap om hvordan ulike måter å håndtere utbruddet av koronaviruset og stengningen av skoler har påvirket elevenes motivasjon, læring og muligheter for å gjennomføre videregående opplæring.
I dette prosjektet skal Fafo evaluere Utdanningsdirektoratet kompetansepakke Inkluderende barnehage- og skolemiljø, der hensikten er å skape trygge og gode læringsmiljøer for barn og unge.
Innenfor utdanningsprogrammene bygg- og anleggsteknikk og helse- og oppvekstfag.
Prosjektet, som utføres på oppdrag av IMDi, handler om rekruttering til offentlig sektor.
Pilotprosjekt om et foreldreveiledningsprogram basert på ICDP (International Child Development Program).
Hensikten med prosjektet er å bidra til å øke andelen som fullfører videregående opplæring.